Mijn witte TSI
Re: Mijn witte TSI
VW Up! TSI 2017 - Beats audio - Polygon's - Panodak - Eibach pro kit
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Super gave upgrades weer!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Staat alweer een hele andere auto als op pagina 1, ga zo door
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Blijft het leukste van het bijhouden van zo'n topic, hoe zo'n auto evolueerd.
Al gaat niet iedereen zo ver als Damian natuurlijk.
Al gaat niet iedereen zo ver als Damian natuurlijk.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Bedankt jongens!
Er staat nog wel het een en ander op de planning, maar dat zien jullie vanzelf wel voorbij komen.
Er zijn inderdaad een aantal mensen hier op het forum die erg ver gaan, wat bij mij niet zo ver zal komen. Het kriebelt soms toch wel om een stapje te maken qua auto, en de nieuwe Fiesta ST staat hoog op de lijst. Met dat oogpunt is het natuurlijk zonde om een hoop geld in de Up te steken. Maar de Up blijft een fijne auto en ook redelijk goedkoop in de vaste laste.. ik denk dst hij nog wel even blijft
Er staat nog wel het een en ander op de planning, maar dat zien jullie vanzelf wel voorbij komen.
Er zijn inderdaad een aantal mensen hier op het forum die erg ver gaan, wat bij mij niet zo ver zal komen. Het kriebelt soms toch wel om een stapje te maken qua auto, en de nieuwe Fiesta ST staat hoog op de lijst. Met dat oogpunt is het natuurlijk zonde om een hoop geld in de Up te steken. Maar de Up blijft een fijne auto en ook redelijk goedkoop in de vaste laste.. ik denk dst hij nog wel even blijft
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Uiteindelijk zouden we denk ik allemaal wel een dikkere auto willen. Afgelopen week toonde er iemand interesse in mijn up!, dan ga je toch eens rekenen en is de uitkomst op voorhand eigenijk al duidelijk.
Ik tuf dus ook nog even lekker door.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Klopt, heb ik ook altijd gezegd. Maar als er iemand komt die bereid is een goede prijs te betalen en mij het eerste recht van koop geeft dan zou het kunnen.
- Habenero TSI
- Vagling liefhebber
Niet allemaal.Tom Westendorp schreef: ↑do 05 nov 2020, 10:35Uiteindelijk zouden we denk ik allemaal wel een dikkere auto willen. Afgelopen week toonde er iemand interesse in mijn up!, dan ga je toch eens rekenen en is de uitkomst op voorhand eigenijk al duidelijk.
Habenero Orange VW UP! TSI Full options.
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled
- Up!grade TSI
- Donateur member
Eens, uiteindelijk gaat het er niet om hoe dik je auto is maar hoeveel rijplezier je hebt en tegen welke prijs...Habenero TSI schreef: ↑vr 06 nov 2020, 21:49Niet allemaal.Tom Westendorp schreef: ↑do 05 nov 2020, 10:35Uiteindelijk zouden we denk ik allemaal wel een dikkere auto willen. Afgelopen week toonde er iemand interesse in mijn up!, dan ga je toch eens rekenen en is de uitkomst op voorhand eigenijk al duidelijk.
Ja, en tuurlijk moet hij je ook gewoon droog van A naar B brengen...
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- Habenero TSI
- Vagling liefhebber
Naast droog nog betrouwbaar en als geld er niet toe doet vind ik kleinere/lichtere auto's nog altijd leuker rijden dan grotere/ zwaardere.Up!grade schreef: ↑za 07 nov 2020, 22:19Eens, uiteindelijk gaat het er niet om hoe dik je auto is maar hoeveel rijplezier je hebt en tegen welke prijs...Habenero TSI schreef: ↑vr 06 nov 2020, 21:49Niet allemaal.Tom Westendorp schreef: ↑do 05 nov 2020, 10:35Uiteindelijk zouden we denk ik allemaal wel een dikkere auto willen. Afgelopen week toonde er iemand interesse in mijn up!, dan ga je toch eens rekenen en is de uitkomst op voorhand eigenijk al duidelijk.
Ja, en tuurlijk moet hij je ook gewoon droog van A naar B brengen...
Dik is voornamelijk kijk mij en daar kunnen mensen ook plezier uit halen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat laatste ben ik echt volledig met je eens Habanero TSI. Een lichte auto geeft mij qua bochtenwerk altijd meer plezier dan een zware auto. Als ik met het gezin op pad ga heb ik liever weer een wat grotere auto bij me. Dat is gewoon makkelijker en uiteindelijk wellicht wat veiliger.
Uiteindelijk zou ik als dagelijkse auto het liefst in een 911 GT3 Touring rondrijden, die is voorlopig echter onbereikbaar dus tuf ik lekker door in de up! Een Mini F56 zou een heel leuk alternatief zijn, iets zwaarder maar ook iets meer auto. De Fiesta ST is een outsider maar het dashboard is simpelweg te lelijk.
Uiteindelijk zou ik als dagelijkse auto het liefst in een 911 GT3 Touring rondrijden, die is voorlopig echter onbereikbaar dus tuf ik lekker door in de up! Een Mini F56 zou een heel leuk alternatief zijn, iets zwaarder maar ook iets meer auto. De Fiesta ST is een outsider maar het dashboard is simpelweg te lelijk.
- Habenero TSI
- Vagling liefhebber
Ik heb ook een grotere wagen voor het gezin, met zijn 4e in de UP is niet ideaal.Tom Westendorp schreef: ↑ma 09 nov 2020, 10:49Dat laatste ben ik echt volledig met je eens Habanero TSI. Een lichte auto geeft mij qua bochtenwerk altijd meer plezier dan een zware auto. Als ik met het gezin op pad ga heb ik liever weer een wat grotere auto bij me. Dat is gewoon makkelijker en uiteindelijk wellicht wat veiliger.
Als ik bv elke dag 100 km op de snelweg zat mocht het van mij ook wat meer auto wezen 1 serie of golf bv.
911 GT3 touring vind ik dan weer wat overdreven, en ik kan nog steeds sneller op de 100 dus daarvoor hoeft het ook niet.
Fiesta ST leuk totdat je idd beseft dat je tegen dat dashboard aan moet kijken.
Ps Didier mag ook hoor.
- Maarten Klinge
- Vagling liefhebber
Hi Luukyy, wat zien die eibach's er gaaf uit! Ik ben zelf ook bezig met eibach veren en lagere rubbers. Maar ik las dat je nog twijfelde over de lagere rubbers, heb je deze er uiteindelijk onder laten zetten?
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
En er is weer een pakketje binnen gekomen
- Up!grade TSI
- Donateur member
Gelukkig werken de pakketbezorgers nog wel idd, benieuwd naar het eindresultaat...
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- NidayFright
- Donateur member
Beter! Welke twee maten zijn het geworden?
Verlengde slotbouten zijn btw ook verkrijgbaar mocht je die nog graag willen:)
GTI DARK SILVER
Daar heb ik zeker wel interesse in! Ik stuur je wel even een pb.NidayFright schreef: ↑za 09 jan 2021, 23:57Beter! Welke twee maten zijn het geworden?
Het is 10mm voor en 15mm achter.
- NidayFright
- Donateur member
Netjes:) Ik heb dit setje aangeschaft: https://www.velgen-exclusief.nl/wielslo ... 7-vn240r12Luukyy schreef: ↑zo 10 jan 2021, 09:08Daar heb ik zeker wel interesse in! Ik stuur je wel even een pb.NidayFright schreef: ↑za 09 jan 2021, 23:57Beter! Welke twee maten zijn het geworden?
GTI DARK SILVER
- NidayFright
- Donateur member
Netjes:) Ik heb dit setje aangeschaft: https://www.velgen-exclusief.nl/wielslo ... 7-vn240r12Luukyy schreef: ↑zo 10 jan 2021, 09:08Daar heb ik zeker wel interesse in! Ik stuur je wel even een pb.NidayFright schreef: ↑za 09 jan 2021, 23:57Beter! Welke twee maten zijn het geworden?
GTI DARK SILVER