Up!grade schreef: ↑vr 23 okt 2020, 10:31
Ziet er wel gaaf uit hoor, wat kost zoiets als ik vragen mag? En hoe heb je het bevestigd?
Wat bedoel je met -opstaande rand aangepast-?
Verder ben ik ook benieuwd of je daar nog wat van gaat merken qua windgeruis en of de achterzijde misschien minder snel vies wordt.
Het verbaasde mij te zien dat je bovenkant klep nog steeds de lakkleur heeft, ga je daar nog wat mee doen? een tijdje terug had je die ruitjesfolie maar dat beviel niet zo begreep ik...
Maar mooie upgrade weer! Op naar de volgende
De spoiler-cap wordt geleverd met 3M dubbelzijdig tape, die dus al op de onderzijde zit bevestigd. Had nog extra toegevoegd voor de zekerheid, maar dat was eigenlijk overbodig merkte ik tijdens het monteren. Dat had ik niet verwacht eigenlijk
Zit zo vast als een huis, ligt ook helemaal vlak tegen de huidige spoiler aan. Er hoeft verder niks aangepast te worden, geen gaten boren etc. Het is ontvetten en monteren:)
*Ik had alleen voor de zekerheid de plaatsing afgetekend, dat ik zeker wist dat de naden overal gelijk zullen lopen. Dit staat niet in de beschrijving, maar ik ben dan ook nogal precies om eerlijk te zijn
Verkeerd monteren kan bijna niet, mocht dat toch gebeuren dan zal het nog aardig lastig worden om hem er weer af te halen:P
Heb er uiteraard meegereden om zoals jij ook al benoemt, te controleren op eventueel windgeruis of andere bijgeluiden. Maar ik kan bevestigen dat er geen enkel bijgeluid of iets te horen is. Gelukkig maar:)
De achterzijde wordt eerder vies door de vrij korte achterkant en het opspatten van vuiligheid / water. Dat gaat een 'extra' spoiler niet minder maken ben ik bang. Mocht het wellicht toch ietsjes schelen dan kom ik hier nog op terug
Wat betreft het gedeelte van het dak, de ruitjesprint was inderdaad geen succes haha
Had het heel anders voorgesteld in gedachte. Maakt verder niet uit, wist niet zo goed wat ik met die folie aan moest
Had het al eens overwogen toen ik de auto net had om dit zwart te maken. Ik vind het zo als het nu is wel iets hebben, dat het wat gebroken is en de achterspoiler wat meer accentueert. Origineel of zwart, vindt het beide mooi staan
Volgende upgrade zal denk ik de custom made koplampen zijn waar ik zo nu en dan wat tijd in stop. En ben ook deels bezig met het plaatsen van het ontdreuningsmateriaal. Al sluit ik niet uit dat er tussendoor nog iets bij komt