Luukyy schreef: ↑wo 30 sep 2020, 16:14
Er zijn er zat te vinden hoor, en ook de "goede" merken zoals philips en osram verkopen deze als blauwere/wittere variant. Maar die zijn wel iets duurder.
Overigens ga ik de h4 lampjes ook is vervangen, want ik ben niet helemaal te spreken over de lichtopbrengst van de huidige. Volgens mij zitten er philips white vision lampjes in. Maar dat was al toen in hem kocht. Is wel mooi wit, maar weinig zicht.
Vraag me af of het de Philips White Visions zijn. Deze komt vaak als één van de betere uit verschillende tests. YouTube staat vol met vergelijkingen tussen verschillende merken en types. Ik ben er anders zeer over te spreken en het alleen maar kan bevestigen dat dit een goed alternatief is mocht je het bij halogeen willen houden. Het is ondertussen mijn 3e set die ik aan het verbranden ben
Vergeet trouwens ook niet wat Erik zegt, het is en blijft halogeen natuurlijk en is in deze tijd wat 'ouderwets' aan het worden. Het is geen projector, Xenon of LED.
Als het goed is moet het dimlicht zelfs nog witter van kleur zijn dan de mistlampen mocht het White Vision zijn en tevens is er heel lichtjes een blauwe gloed rond de lamp zichtbaar wat ik persoonlijk een mooie combi vindt met de LED DRL . Zijn het nou wel White Visions van Philips, dan zou je als je echt een verbetering wilt, voor after-market Xenon of LED moeten kijken.
Misschien een stomme vraag, maar staat de koplamphoogte van de Up! wel op de hoogste stand, op '0' en is de hoogte correct afgesteld in deze stand? Dit kan al een zichtbaar verschil maken, als dit niet juist is afgesteld