- klaar
- IMG_1549.JPG (185.65 KiB) 94031 keer bekeken
Voorstellen is wenselijk.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Voorstellen is wenselijk.
Gave up! Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Sinds vorige week woensdag heb ik mijn eerste auto gekocht en je raadt het al, een Up! Anderhalf jaar oud en met 41.000 op de klok. Inmiddels zijn we een week verder en ben ik 1.200 kilometer verder op de teller en alle kilometers zijn een plezier geweest. Foto's heb ik at the moment nog niet, die komen ter zijner tijd nadat ik de beoogde upgrades heb doorgevoerd
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Jurgen Knoop
- Forum newbie
Hallo allemaal,
Ik ben Jurgen Knoop en heb een High Up! Black Pearl met alles erop en eraan. Ik heb mijn Up vanaf 30 oktober 2013 in mijn bezit en heb deze nieuw gekocht. Ik kijk al regelmatig naar het forum, en vind dit echt een geweldig medium. Heb er al verschillende tips vandaan gehaald.
Groeten,
Jurgen
Ik ben Jurgen Knoop en heb een High Up! Black Pearl met alles erop en eraan. Ik heb mijn Up vanaf 30 oktober 2013 in mijn bezit en heb deze nieuw gekocht. Ik kijk al regelmatig naar het forum, en vind dit echt een geweldig medium. Heb er al verschillende tips vandaan gehaald.
Groeten,
Jurgen
VW High Up! Black Pearl, 60 pk, Executive pakket, Drive pakket, Dynamic pakket, Maps&More en natuurlijk Kunstlederen interieur!
Welkon Jurgen. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Hallo forummers!
Ik wil me even voorstellen; ik ben Wienjo en kom uit Deventer. Ik ga deze zomer een Seat Mii Sport Dynamic kopen/bestellen. Ik heb me al flink ingelezen hier op het forum maar nog niet aangemeld. Toch bij deze gedaan.
Goed inhoudelijk forum waar ik uit jullie ervaringen toch al best gerichte vragen aan de verkoper kon stellen vandaag. Zodra ik de Mii heb zal ik zeker actief worden hier, voor nu nog even op achtergrond meekijken op het forum.
Groet, Wienjo
Ik wil me even voorstellen; ik ben Wienjo en kom uit Deventer. Ik ga deze zomer een Seat Mii Sport Dynamic kopen/bestellen. Ik heb me al flink ingelezen hier op het forum maar nog niet aangemeld. Toch bij deze gedaan.
Goed inhoudelijk forum waar ik uit jullie ervaringen toch al best gerichte vragen aan de verkoper kon stellen vandaag. Zodra ik de Mii heb zal ik zeker actief worden hier, voor nu nog even op achtergrond meekijken op het forum.
Groet, Wienjo
Veel plezier op het forum en succes met wachten!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom Jurgen en Wienjo!
Welkom allemaal!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Ik heb me even netjes voorgesteld zodat iedereen mij kan aanspreken en weten met wie ze te maken hebben...
Groeten Olaf
Groeten Olaf
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Best om me even voor te stellen,
Ik heet Paul en ben 29 jaar; in bezit van mijn eerste UP! nadat ik me afvroeg waaróm je er zóveel rond ziet rijden.
Dat zou mij niet overkomen.....
Door omstandigheden toch een aangeschaft en ik moet zeggen: fijn karretje!
Maar dan maak ik nu ook minder km's er dat scheelt wel anders is het toch écht te klein.
Gr.
Ik heet Paul en ben 29 jaar; in bezit van mijn eerste UP! nadat ik me afvroeg waaróm je er zóveel rond ziet rijden.
Dat zou mij niet overkomen.....
Door omstandigheden toch een aangeschaft en ik moet zeggen: fijn karretje!
Maar dan maak ik nu ook minder km's er dat scheelt wel anders is het toch écht te klein.
Gr.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom Paul! Ik weet niet of een up! te klein is om echt veel kilometers mee te rijden. Ik vind een A-segmenter eigenlijk alle auto die je ooit nodig hebt.
Te klein is een rare uitdrukking, tenzij je met 4 man rijdt.....Petrolhead Tom schreef:Welkom Paul! Ik weet niet of een up! te klein is om echt veel kilometers mee te rijden. Ik vind een A-segmenter eigenlijk alle auto die je ooit nodig hebt.
Hoewel de up in het segment de beste auto is voor een hoog kilometrage,(aygo alles voldoet, maar vermoeid meer door geluid en straffer onderstel), rijdt een passat toch weer een pak comfortabeler en stiller... als geld geen rol speelde......
Sent from my XT897
Hoi, Ik ben Johannus, en ik heb géén up!.. ook geen Mii,.. en zelfs geen Citigo..
Maar wel een Polo, en ik vind de stalenwieltjes onder de Mii en Citigo wel mooi, dus ik zoek een stel ( maar ik stel mij eerst even voor hier )
Johannus dus, uit Arnhem, nog geen 40 jaren jong.
Maar wel een Polo, en ik vind de stalenwieltjes onder de Mii en Citigo wel mooi, dus ik zoek een stel ( maar ik stel mij eerst even voor hier )
Johannus dus, uit Arnhem, nog geen 40 jaren jong.
Eco-up! kilometervretertje
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
- Jurgen Knoop
- Forum newbie
Ik had nog geen foto's van mijn Up! Gepost, dus bij deze:
VW High Up! Black Pearl, 60 pk, Executive pakket, Drive pakket, Dynamic pakket, Maps&More en natuurlijk Kunstlederen interieur!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dikke up! zeg! Welkom!