vw up met opzijtrekprobleem wordt vervangen door nieuwe!

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
schmrtzzz
Forum newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 04 feb 2013, 09:26

Re: vw up met opzijtrekprobleem wordt vervangen door nieuwe!

Bericht door schmrtzzz » di 26 mar 2013, 22:59

Ik heb eerder deze maand nog maar eens geïnformeerd bij mijn dealer. De reactie: 'Helaas is de software update nog steeds niet vrijgegeven door onze importeur.'
Move Up 60pk BMT 3drs handgeschakeld, rood. Aanpassingen: CC en BC (VAG Techniek) en originele SEAT middenarmsteun (Van Udenhout).

Gebruikersavatar
pianopass
Forum newbie
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 21:57
Locatie: Dronten

Re: vw up met opzijtrekprobleem wordt vervangen door nieuwe!

Bericht door pianopass » wo 03 apr 2013, 14:06

Ik heb dus vorige week de update gehad voor het opzijtrek probleem, het helpt dus helemaal niets! Sterker nog, het is alleen maar erger geworden. Ik ben een ervaring rijker want m'n stuur komt nu niet automatisch terug bij een bocht nemen. Dus vandaag terug naar de dealer gegaan. Heb 1,5 uur staan onderhandelen. Wat ze in werkelijkheid eigenlijk zeiden zeur niet zo en neem die auto mee, maar met veel moeite heb ik de auto daar kunnen laten staan. Heb nu een 5 deurs op die tot verbazing HEEL anders rijd motor trekt soepeler op koppeling maakt niet zoveel lawaai. Interieur geluiden zijn niet te vinden. En het stuur stuurt een heel stuk anders. Als je mijn stuur recht had was het allemaal een beetje licht er zat een soort middenstand in. Bij deze heb je direct weerstand, ga dit toch maar weer aankaarten bij de dealer. 6e keer dat ik voor 1 probleem terug ben gegaan.

Plaats reactie